Warunki Ogólne
Sklep internetowy Świat Płytkarza, działający pod adresem www.hufa.com.pl prowadzony jest przez Usługi Remontowo- Budowlane Tomasz Krych ul Topolowa 28,62-571 Stare Miasto N.I.P. 665-184-39-03, REGON : 300740578. Działalność gospodarcza jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.
Zakup w sklepie oznacza akceptację warunków sprzedaży. Jeśli się z nimi nie zgadzasz nie kupuj . Dlatego też prosimy o przemyślane dokonywanie zakupu. Zawsze kupują Państwo produkt nowy w 100% sprawny. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia. W korespondencji prosimy o podpisywanie swoich wiadomości w ten sposób unikniemy nieprzewidzianych sytuacji. Jeśli przelew pieniędzy w opcji zakupu (przelew) na konto nie nastąpi w ciągu 10 dni od daty zakupu "przypominamy się" e-malie'm o dokonanym zakupie. Jest możliwość osobistego zakupu oraz przetestowania sprzętu w siedzibie naszej firmy.
Gwarancje
Każdy towar wystawiany w naszym sklepie posiada Polską gwarancję .realizowaną w naszym serwisie .Warunki oraz czas gwarancji zależą od zakupionego towaru. Gwarancję otrzymają Państwo wraz z wysłanym towarem ( faktura lub paragon).
Z gwarancji zostają wyłączone:
Części podlegające zużyciu w wyniku użytkowania , również wady, które pojawiły się w narzędziach na skutek zużycia wynikającego z użytkowania poprzez naturalne zużycie.
Produkty uważane za materiały eksploatacyjne i/lub podlegające zużyciu, wyjątek stanowią oryginalnie zapakowane, zupełnie nowe i nieużytkowane.
Zwroty i reklamacje
W przypadku reklamacji, zwrotu lub wymiany zakupionego towaru prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.
Reklamacje
Każdy towar zakupiony u nas posiada gwarancję i podlega wymianie, jeśli posiada wady fabryczne lub został uszkodzony podczas transportu. Reklamacje przyjmowane są na podstawie dowodu zakupu, jakim jest faktura VAT lub paragonu dołączana do każdego zamówienia. Po wykryciu wady prosimy dołączyć do reklamowanego towaru pisemny opis stwierdzonej usterki, dowód zakupu (faktura VAT lub paragon), dane kupującego , numer zamówienia. Jeśli uszkodzenia towaru obejmują warunki gwarancji i wszystko się zgadza od strony formalnej proponujemy państwu wymianę uszkodzonego towaru na nowy. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient. Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 10 dni.
Zwroty
Zgodnie z Ustawą o Ochronie Praw Konsumentów umożliwiamy zwrot towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyn zwrotu opcja ta dotyczy wyłącznie zakupu przez osoby fizyczne na podstawie paragonu. Warunkiem zwrotu jest pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy a zwracany towar nie jest uszkodzony przez kupującego i nie ma na nim oznak użytkowania. Stosowne oświadczenie odstąpienia od umowy zostanie przez nas przesłane zainteresowanej osobie .Odsyłając zakupiony towar prosimy o dołączenie paragonu lub faktury korygującej. Po otrzymaniu zwrotu towaru przelewamy należne pieniądze na konto kupującego w przeciągu 14 dni. Jeśli ma to być inna forma zwrotu prosimy ustalić to z nami telefonicznie lub e-mailem. Koszty wysyłki w przypadku zwrotu pokrywa klient.
Cena towaru
Ceny naszych produktów zawierają 23% podateku Vat
Paragony, faktury - Na każdy sprzedany przez naszą firmę produkt otrzymujecie Państwo paragon fiskalny, lub fakturę VAT.
Jedna przesyłka - koszt przesyłki niezależnie od ilości przedmiotów jest zawsze taki sam - polecamy sprawdzić, czy w naszej ofercie znajdziecie Państwo inne interesujące przedmioty - oszczędzicie Państwo na kosztach przesyłek.
Formy płatności - Wysyłka
Wpłaty ( koszt towaru + koszt wysyłki ) prosimy dokonywać na konto firmy.
Alior Bank 44 2490 0005 0000 4000 7727 9634
Po dokonanym zakupie prosimy o kontakt - przyspiesza to znacznie realizację transakcji i dotarcie zamówionego sprzętu do Kupującego (termin wysyłki zależny od dostępności towaru, max czas realizacji to 10 dni , jednakże towar wysyłamy najszybciej jak to możliwe, bez niepotrzebnej zwłoki. Towar wysyłamy firmą kurierską . Rodzaje płatności jakie preferujemy to wpłata na konto lub pobranie.
Numer konta otrzymają Państwo wraz z e-mailem potwierdzającym zakup jak również jest on dostępny na naszej stronie. W tytule wpłaty koniecznie prosimy wpisać nr aukcji znacznie ułatwi to realizację zlecenia.